ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Επικαιροποίηση στοιχείων αποστολής των λογαριασμών του Συμβουλίου
Σας ενημερώνουμε ότι στα πλαίσια της ψηφιακής αναβάθμισης των υπηρεσιών του το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λεμεσού – Αμαθούντας αποφάσισε όπως από το 2023 τερματίσει την έντυπη αποστολή των καταστάσεων λογαριασμού, οι οποίες θα αποστέλλονται μόνο με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email.)
Για να μπορούν οι πελάτες του Συμβουλίου να λαμβάνουν τους λογαριασμούς τους με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θα πρέπει να προβούν σε επικαιροποίηση των στοιχείων αποστολής των λογαριασμών τους. Για τον λόγο αυτό έχουν αποσταλεί ταχυδρομικώς επιστολές σε όλους τους πελάτες του Συμβουλίου και η επικαιροποίηση μπορεί να γίνει εύκολα και απλά με ένα από τους ακόλουθους τρόπους:
Α) Με σάρωση του ηλεκτρονικού κωδικού QR CODE
Ο κωδικός QR βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της επιστολής.
Ο πελάτης θα σαρώσει με το κινητό του τηλέφωνο τον κωδικό QR που βρίσκεται στο πάνω μέρος της επιστολής που έλαβε και θα καταχωρήσει στην ιστοσελίδα που θα εμφανιστεί, τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου. Στο κινητό του θα σταλεί με μήνυμα SMS κωδικός μιας χρήσης(OTP) τον οποίο θα καταχωρήσει για επαλήθευση και ακολούθως θα καταχωρήσει τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου (email).
Β) Χρήση κωδικού αριθμού στην ιστοσελίδα του Συμβουλίου www.sbla.com.cy
Ο αριθμός λογαριασμού βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της επιστολής, δίπλα από τον κωδικό QR CODE
Ο πελάτης θα καταχωρεί τον αριθμό λογαριασμού, όπως εμφανίζεται στην επιστολή που έχει παραλάβει, στην ιστοσελίδα του Συμβουλίου (www.sbla.com.cy) και ακολούθως θα καταχωρήσει στην οθόνη που θα εμφανιστεί τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου. Στο κινητό του θα σταλεί με μήνυμα SMS κωδικός μιας χρήσης (OTP) τον οποίο θα καταχωρήσει για επαλήθευση και ακολούθως θα καταχωρήσει τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
Γ) Χρήση εσώκλειστου Εντύπου Επικαιροποίησης Στοιχείων
Το έντυπο βρίσκεται στο πίσω μέρος της επιστολής που έχει σταλεί στον πελάτη
Ο πελάτης θα συμπληρώνει το Έντυπο Επικαιροποίησης Στοιχείων που βρίσκεται στο πίσω μέρος της επιστολής που παρέλαβε, ακολουθώντας τις οδηγίες και θα το στέλνει στο Συμβούλιο επιλέγοντας έναν από τους εξής τρόπους αποστολής:
- Ταχυδρομικώς Τ.Θ. 50622, 3608 ΛΕΜΕΣΟ
- Με Φαξ 25881777
- Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο [email protected]
- Στα ειδικά διαμορφωμένα κιβώτια που θα βρίσκονται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα γραφεία του ΣΑΛΑ και στα γραφεία των Δήμων Λεμεσού, Κάτω Πολεμιδίων, Γερμασόγειας, Αγίου Αθανασίου και Μέσα Γειτονίας.
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
- Δεν έχω smartphone – δεν μπορώ να σαρώσω το QR code
Μπείτε στην ιστοσελίδα του Συμβουλίου από το τηλέφωνο ή τον υπολογιστή σας και καταχωρήστε τον αρ. λογαριασμού που φαίνεται στο πάνω δεξιά μέρος της επιστολής που έχετε παραλάβει και μετά ακολουθείστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη σας.
- Δεν έχω παραλάβει επιστολή/ έχω χάσει την επιστολή που στάλθηκε
Επικοινωνήστε με το ΣΑΛΑ στο τηλ 25881888 για να σας στείλουν τον αρ. λογαριασμού ξανά.
- Μπορώ να επικαιροποιήσω στοιχεία άλλου πελάτη από το δικό μου κινητό;
Ναι αλλά θα πρέπει να καταχωρήσετε το κινητό τηλέφωνο και το email του πελάτη που έχει πάρει την επιστολή.
- Μπορώ να καταχωρήσω το δικό μου κινητό τηλέφωνο και email για να παραλαμβάνω τους λογαριασμούς των ηλικιωμένων γονιών μου;
Ναι νοουμένου ότι γίνεται με την συγκατάθεση τους.
- Έχω συμπληρώσει το έντυπο επικαιροποίησης. Που θα το στείλω;
- Ταχυδρομικώς στο Τ.Θ. 50622, 3608 Λεμεσό
- Με email στο [email protected]
- Με φαξ στο 25881777
- Τοποθετώ το έντυπο σε ένα από τα κιβώτια που βρίσκονται στα τμήματα εξυπηρέτησης του ΣΑΛΑ και των Δήμων Λεμεσού, Κάτω Πολεμιδιών, Αγίου Αθανασίου, Μέσα Γειτονιάς και Γερμασόγειας.
- Για ποιους σκοπούς θα χρησιμοποιείτε το email και το κινητό μου τηλέφωνο;
Πέραν από την αποστολή των καταστάσεων λογαριασμού, μπορείτε να λαμβάνετε ενημέρωση μέσω μηνυμάτων SMS στο κινητό σας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για θέματα που αφορούν τις ημερομηνίες λήξης των τελών αποχέτευσης, τροχαίες ρυθμίσεις για έργα σε δημόσιους δρόμους, διατάγματα σύνδεσης και άλλη γενική ενημέρωση.
- Έχω δώσει ξανά το email μου στο ΣΑΛΑ/ ήδη παραλαμβάνω τους λογαριασμούς μου με email. Πρέπει να κάνω την διαδικασία επικαιροποίησης;
Παρόλο που τα στοιχεία που έχετε δώσει παλαιότερα υπάρχουν στα αρχεία μας χρειάζεται να γίνει η διαδικασία για σκοπούς επικαιροποίησης.
- Έχω κάνει την διαδικασία με το QR code/ ή μέσω της ιστοσελίδας του ΣΑΛΑ. Χρειάζεται να στείλω και το έντυπό;
ΟΧΙ. Με την διαδικασία με το QR code ή τον αρ. λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδας ενημερώνονται τα αρχεία του ΣΑΛΑ άμεσα.
- Έχω ακολουθήσει την διαδικασία με το QR code / μέσω της ιστοσελίδας αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι ολοκληρώθηκε σωστά
Επαναλάβετε την διαδικασία είτε σκανάρωντας το QR code είτε καταχωρώντας τον αρ. λογαριασμού στην ιστοσελίδα και αν πάρετε το μήνυμα επικαιροποιημένο σημαίνει ότι η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί.
Αν εξακολουθείτε να έχετε αμφιβολίες επικοινωνήστε με τα γραφεία του ΣΑΛΑ στο τηλέφωνο 25881888 για επιβεβαίωση.
- Έχω επικαιροποιήσει τα στοιχεία μου. Πως μπορώ να αλλάξω ή να διορθώσω το email ή το τηλέφωνό μου μετά την καταχώρηση;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τα γραφεία του ΣΑΛΑ στο τηλέφωνο 25881888. Ένας λειτουργός του ΣΑΛΑ θα διορθώσει την καταχώρηση σας.
- Μέχρι πότε θα πρέπει να επικαιροποιήσω τα στοιχεία μου;
Θα πρέπει να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας πριν το τέλος Ιουνίου 2023 για να μπορέσετε να παραλάβετε τον λογαριασμό του 2023 στο email σας.