1. Δεν έχω smartphone – δεν μπορώ να σαρώσω το QR code

 Μπείτε στην ιστοσελίδα του Συμβουλίου από το τηλέφωνο ή τον υπολογιστή σας και καταχωρήστε τον αρ. λογαριασμού που φαίνεται στο πάνω δεξιά μέρος της επιστολής που έχετε παραλάβει και μετά ακολουθείστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη σας.

  1. Δεν έχω παραλάβει επιστολή/ έχω χάσει την επιστολή που στάλθηκε

  Επικοινωνήστε με το ΣΑΛΑ  στο τηλ 25881888 για να σας στείλουν τον αρ. λογαριασμού ξανά.

  1. Μπορώ να επικαιροποιήσω στοιχεία άλλου πελάτη από το δικό μου κινητό;

   Ναι αλλά θα πρέπει να καταχωρήσετε το κινητό τηλέφωνο και το email του πελάτη που έχει πάρει την επιστολή.

  1. Μπορώ να καταχωρήσω το δικό μου κινητό τηλέφωνο και email για να παραλαμβάνω τους λογαριασμούς των ηλικιωμένων γονιών μου;

  Ναι νοουμένου ότι γίνεται με την συγκατάθεση τους.

  1. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ίδιο email ή και αρ. κινητού τηλεφώνου πολλές φορές;

  Ναι μπορείτε να καταχωρήσετε το ίδιο email και κινητό όσες φορές επιθυμείτε.

  1. Μπορεί η επικαιροποίηση να γίνει από άλλο άτομο;

   Ναι βεβαιωθείτε ότι θα καταχωρήσει το σωστό email και κινητό για να παραλαμβάνετε τους λογαριασμούς σας.

  1. Έχω δώσει ξανά το email μου στο ΣΑΛΑ/ ήδη παραλαμβάνω τους λογαριασμούς μου με email. Πρέπει να κάνω την διαδικασία επικαιροποίησης;

   Παρόλο που τα στοιχεία που έχετε δώσει παλαιότερα υπάρχουν στα αρχεία μας χρειάζεται να γίνει η διαδικασία για σκοπούς επικαιροποίησης.

  1. Δεν έχω τοπικό αριθμό τηλεφώνου πως μπορώ να προχωρήσω με την επικαιροποίηση;

  Ο αριθμός κινητού τηλεφώνου δεν είναι υποχρεωτικό πεδίο. Μπορείτε να επικαιροποιήσετε μόνο με το email.

  1. Έχω κάνει την διαδικασία με το QR code/ ή μέσω της ιστοσελίδας του ΣΑΛΑ. Χρειάζεται να στείλω και το έντυπο;

   ΟΧΙ. Με την διαδικασία με το QR code ή τον αρ. λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδας ενημερώνονται τα αρχεία του ΣΑΛΑ άμεσα.

  1. Έχω ακολουθήσει την διαδικασία με το QR code / μέσω της ιστοσελίδας αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι ολοκληρώθηκε σωστά

 Επαναλάβετε την διαδικασία είτε σκανάρωντας το QR code είτε καταχωρώντας τον αρ. λογαριασμού στην ιστοσελίδα και αν πάρετε το μήνυμα επικαιροποιημένο σημαίνει ότι η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί.

  1. Έχω επικαιροποιήσει τα στοιχεία μου. Πως μπορώ να αλλάξω ή να διορθώσω το email ή το τηλέφωνό μου μετά την καταχώρηση;

 Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τα γραφεία του ΣΑΛΑ στο τηλέφωνο 25881888. Ένας λειτουργός του ΣΑΛΑ θα διορθώσει την καταχώρηση σας.

  1. Πως θα γίνονται οι πληρωμές των τελών; Μόνο διαδυκτιακά;

  Δεν αλλάζει κάτι στις πληρωμές των τελών. Οι πελάτες θα μπορούν να πληρώνουν μέσω jcc, στα ταμεία του Συμβουλίου ή αποστέλλοντας επιταγή ταχυδρομικώς.

  1. Μέχρι πότε θα πρέπει να επικαιροποιήσω τα στοιχεία μου;

  Θα πρέπει να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας πριν το τέλος Ιουνίου 2023 για να μπορέσετε να παραλάβετε τον λογαριασμό του 2023 στο email σας έγκαιρα.

 

 

Ε-procurement ΚΕΠΑ Ένταξη έργων Συμβουλίου στα Ευρωπαϊκά Συγχρηματοδοτούμενα Προγράμματα
ep logo_nireas European-Co-funded-Programmes

 

Έργο ERMIS-F